Nu ik mijn HRC heb voltooid , daarmee ook officieel mijn Thrillerjaar. Een eerdere belofte , dat ik na het zien van de films , De Hobbit wilde lezen en In de Ban van de Ring wilde herlezen, zal ik toch eens waar moeten maken nu ik de Hobbit inmiddels uit heb.Ik lees In de Ban van de Ring naast mijn andere boeken die nog tot het einde van dit jaar blijven komen en zal af en toe een update geven over het verloop. Men weet dat de reis van het boek zwaar kan zijn, langdradig maar ook mooi en aangezien ik geneigd ben boeken waar ik moeite mee heb snel op te geven , heeft deze missie een extra lading…haalt ie het of haalt hij het niet ? Het zijn 1248 bladzijden (het eigenlijke verhaal) als we alle Voorwoord, note van de vertaler, appendixen , en annalen even wegdenken. Hoe snel ik zal falen zal moeten blijken 🙄 Ik ben al niet meer zo gebrand op het lezen van meerdere boeken tegelijk en dan ga ik het zomaar ineens doen….tja , soms moet je jezelf uitdagen om proberen je grenzen te verleggen.
Naast dit plan ben ik ook bezig aan Iedereen Liegt , van Camilla Grebe , die ik vooral lees voor de Ezzulia uitdaging en de LUEK uitdaging. Er zit geen druk achter omdat ik me niet hoef te bekommeren om een boek per week te lezen zoals ik al vanaf januari in mijn hoofd had en nu met het behalen van de HRC niet meer van belang is. Mijn dagen bestaan nu voornamelijk uit Lezen, striptekenen en Dammen ( 😄 )
Verder wilde ik nog even kwijt dat bij genoeg animo , ik best een In de Ban van de Ring leesgroep wil opstellen , maar ik verwacht dat de meesten hem al eens gelezen hebben of gewoonweg andere prioriteiten hebben , zoals de LUEK wegwerken. In dit specifieke blogje geef ik wel wat updates als ik er alleen voor sta en anders open ik een speciale nieuwe.
Wat er nu nog toe doet is dat ik mijn huidige aantal bladzijden dit jaar op 15.000 heb staan en dat ik vorig jaar op 20.000 zat, dus hoop dit alsnog een beetje te kunnen halen…..