In de ban van de Ring is nog niet erg opgeschoten , low priority boek en ben op bladzijde 48 bovendien merk ik dat het boek Iedereen Liegt erg interessant is. Geen idee hoe het afloopt , maar je krijgt 1 voor 1 verschillende perspectieven af te werken.En daarom lees ik vooral hierin. Zeker een aanrader
Iedereen Liegt - Camilla Grebe
Ondertussen naar de plaatselijke drukkerij gewandeld en Kaderpapier (zoals ik het noem) laten maken. Papier met voorbedrukte stripverhaal Kaders. Deel 48 nadert zijn einde en het papier raakt op. Dan wordt dat mijn 6e verhaal die inmiddels klaar is om gekopieerd te worden…dat doe ik bewust om meerdere versies van dezelfde delen te hebben. Uiteraard heb ik dan ook deel 1-7 en deel 28 - 42 al in meervoud in huis. Een paar blogs geleden heb ik een link geplaatst naar de website waar de tekeningen ook op staan , dus dat toon ik dan maar niet hier. Ik wil niets opdringen en het is alleen voor inzage , ik verkoop niets….ik vraag me alleen nog af wie mijn tekenwerk ooit zal gaan erven 😛 misschien belandt het wel op de grote hoop…..😥
Hoe dan ook , het lezen kan soms flink lang aanhouden maar wel in hoofdstukjes per keer en een 5 minuten pauze erbij…Dat is mijn manier van lezen , maar ook vind ik mijn rustmomenten belangrijk …even een poosje plat op de bank of indien bezet door de kat ,op bed.