Hoi allemaal,
Een primeur voor mij. Het eerste leesclubcafé op het Forum. Dat is wennen. Gelukkig is de allerliefste @Gigi Leestgraag, een goede hulp. Als dit lukt, is dat zeer zeker mogelijk gemaakt door Gigi.
Sinds jaar en dag had ons Kippenclubje op Hebban zo'n 3 keer per jaar een leesclub met eigen exemplaren. Een redelijk vast groepje en we kennen elkaar inmiddels wat langer en daardoor beter. Iedereen is welkom. Als je graag wilt meelezen, mag je je zeker aansluiten.
Ik heb begrepen dat er wel wat mensen willen meelezen, en dat vind ik leuk! Daarom zal ik mezelf nog even kort voorstellen.
Mijn naam is Eveline, ik ben 38 jaar, moeder van 2 prachtige meiden (3 en 1 jaar), getrouwd met een fantastische man. We hebben een hond (flatcoat retriever) en twee katten. Al met al een drukke en gezellige boel bij ons thuis. Lezen is een van mijn liefste hobby's. Als kind leende ik iedere 3 weken het maximale aantal van 7 boeken in de bibliotheek en die las ik allemaal uit. En nog steeds lees ik graag. Ik probeer zo'n 50 boeken per jaar te lezen, al zegt het aantal niet zo veel als het wat dikkere boeken zijn. Momenteel lees ik de serie Outlander in het Engels. Laagdrempelig naast de luisterboekenserie over Kim Stone van Angela Marsons. Ik mag zelf nog beginnen in Lichter dan ik. Deze ga ik lezen als e-book. Ik hoop deze week lekker wat uurtjes te kunnen lezen. Aanstaande woensdag heb ik best wat tijd. Als iemand een tip heeft voor een fijne leesplek in het centrum van Haarlem, houd ik me aanbevolen. 😊
Ik ben benieuwd en heb er zin in!