Marieke Scheers 8a. In vraag 4 hebben we het al gehad over mooie zinnen. En hier en daar zag ik ook al wat scènes genoemd die bijzonder waren. Als je nu een ding zou moeten noemen in het boek, wat zou je dan kiezen. Is het een bijzondere scène, of iets anders wat opviel?
8b. Op pagina 359 heeft Ambre het over Het perfecte moment dat ze vast zou willen leggen. Wat vond je daarvan?
8c. Heb jij weleens een Perfect moment gehad dat je vast wou willen leggen?
8a: Ik heb niet bepaald een ding wat ik zou kunnen kiezen uit het boek. Wat mij wel opvalt is de beschrijvende stijl van Melissa. Ik waan mij tijdens het lezen evengoed aan het prachtige meer in de bergen, of in de ongerepte natuur van de bossen tijdens Ambre haar wandelingen. Dit is wat mij bijblijft, het gevoel van de beelden te zien tijdens het lezen.
8b: Ik vond dat een hele mooie omschrijving. Hoe alle vrienden bij elkaar zaten en elk hun eigen pad hadden bewandeld om tot dat moment te komen. Dat zijn inderdaad momenten dat je wil vastleggen voor eeuwig.
8c: Ik denk dat ik al veel momenten heb gehad dat ik zou willen vastleggen. Momenten waar je op terug kijkt en een bepaald gevoel opwekt. Momenten met mijn kinderen, partner, familie of hechte vrienden. Momenten waarop je het gevoel hebt dat alles is hoe het moet zijn