Dit forum doet me aan kerst denken. Veel mensen willen wel, maar er is nog niks, dus daarom gaat iedereen na enkele berichten of zelfs na even gekeken te hebben, weer weg. Maar als iedereen kort kijkt en niemand treft, wordt het ook niks. Een beetje zoals met kerst. Iedereen gaat op bezoek en niemand treft iemand thuis. We willen wel, maar het functioneert nog als een nieuwbouwwijk. Wat het op zich is natuurlijk.
Om maar een handvat te geven…
Er was nachtvorst in het land. Het is toch nog een prima dag geworden.
Volgende zondag is het uitleeszondag. Waar zou dat dit keer zijn? Vorige keer nog net op de site, maar al iemand een idee waar we volgend weekend mogen zoeken?
Vergeet niet om gebruik te maken van de citeermogelijkheid. Ik vind het ideaal en zelfs beter dan voorheen. Ik hoef nu niet meer m’n mail te bekijken, maar volg automatisch alles wat ik wil (en waar ik weet van heb, want ik wil wel meer, maar heb nog niet alles (terug)gevonden).
Om niet al m’n kruit te verschieten, wil ik gaan afsluiten en dat moet natuurlijk iets historisch zijn. Zo slecht treffen we het niet vandaag. Het was ook een 24e augustus dat de Vesuvius uitbarstte om uiteindelijk Pompeii te laten verdwijnen. We zijn er bijna twintig eeuwen, oftewel twee millennia later, nog zoet mee. Dan zeg ik niets meer over dat beetje nachtvorst van vandaag.