Kleine wijziging van plannen , de geplande Holly-Stephen King voor de Ezzulia Uitdaging is vervangen voor Koningin van de schaduw -Sarah J Maas. Omdat ik daar meer zin in had en omdat ik , zoals ik al ergens aangaf dat het vele vele boeken geleden is dat ik het voorgaande deel had gelezen (deel 3 in januari , en 1 en 2 zo`n 3 jaar ervoor) , dus was het tijd prioriteiten te stellen. Met mijn huidige Leestempo verwacht ik overigens niet dat er ruimte gaat zijn voor Holly deze maand. Ondertussen ook weer een Cadfael in Huis gehaald (Het rechte Pad)en onlangs had ik ook al De Druide van Shannara (van de Nazaten van Shannara - Terry Brooks) aangeschaft.
Koningin van de Schaduw loopt weer lekker , herinner me het meeste nog van voorgaande boeken. Mijn lagere tempo ligt overigens niet aan het boek , maar aan de drukke periode.
In November neem ik de Ezzulia uitdaging op me , best wel een beetje spannend met dit nieuwe forum, maar ik heb het al vaak zat gedaan dus zal zo wel wennen .
Het feit dat ik mijn HRC al voltooid heb ( 41/40 boeken ) geeft me ook voldoende rust om te lezen wanneer het me uitkomt en kan ik dus meer tijd voor andere zaken nemen, Deze periode was drukker gebleken dan aanvankelijk gedacht . Ik had me opgegeven voor de bondscompetitie en landelijke competitie van Het dammen , maar zou vooral reserve zijn. tot nu toe heb ik alle wedstrijden meegedaan (!!) met een opvallend positief resultaat , alleen ben ik wat je noemt nog steeds een beginnend dammer (4 jaartjes ) tegen over al die veteranen die het al 40 jaar doen :p
Koningin van de schaduw telt meer dan 500 bladzijden en dus moet ik als ik voor november klaar wil zijn, wel een beetje aan de slag , zit nu rond de blz 80