Hoera, ook ik mag meedoen. Ik heb De zoon van de verhalenverteller en Lied voor de vermisten gelezen en vond dat beiden fantastische boeken die ik min of meer ademloos heb gelezen. Ik was dus blij verrast toen ik de aankondiging van deze leesclub zag en nog blijer toen ik vandaag De Mail kreeg.
Even voorstellen: ik ben Ellen, bijna 65 jaar oud en werk als ambtelijk secretaris voor een ondernemingsraad, maar zit ook ongeduldig af te tellen totdat ik met pensioen kan… Want er zijn zoveel andere leuke dingen om te doen. Zoals hardlopen, fietsen op mn mountainbike, (moes)tuinieren, als vrijwilliger meewerken aan het tijdschrift wat door het Historisch Museum hier op het dorp wordt gemaakt, natuurlijk lezen. Over twee weken ga ik starten met een vijfweekse cursus over Perzische poëzie en schilderkunst, waar ik enorm veel voorpret van heb.
En niet te vergeten: zo nu en dan meedoen aan de leesclub van Hebban. Ik heb inmiddels aan een stuk of 10 meegedaan. Dit is overigens de eerste keer via dit forum. Ik heb er zin in.