Welkom allemaal bij deze leesclub!
Mijn naam is Kitty en ik mag deze leesclub coördineren. Begin volgende week wordt bekend gemaakt wie er aan deze leesclub mogen deelnemen. Ik kijk er in ieder geval naar uit om samen met jullie in dit boek te duiken en onze leeservaringen te delen.
Even kort iets over mezelf: ik woon in Nederhorst den Berg, in de polder tussen Hilversum en Amsterdam. Vier dagen per week werk ik als secretaresse bij een adviesbureau in het centrum van Utrecht. In mijn vrije tijd wandel en fiets ik graag, maar het allerliefst lees ik en ben ik actief op Hebban. Je vindt me dan ook regelmatig in het Thriller Café.
Nu is het jullie beurt! Stel jezelf even voor, want het is altijd leuk om te weten wie er aan de andere kant van het scherm zit. Wie ben jij, wat lees je graag en heb je eerder aan een Hebban-leesclub meegedaan?
Zodra iedereen zich heeft voorgesteld en de boeken zijn ontvangen, zal ik de planning delen. We nemen in elk geval ongeveer twee weken de tijd om het boek te lezen, zodat iedereen op zijn eigen tempo kan meedoen.
Ben je niet via Hebban ingeloot, maar wil je toch meelezen? Gezellig! Stel jezelf even voor en lees gewoon lekker mee.