Een heerlijke Flow, een lekker boek …allerlei verwikkelingen met Celaena , Manon Zwartbek, Chaol , Dorian en noem maar op. Deel 4 van De glazen troon , nog steeds bezig ! en nog niet erg opgeschoten 🫣 Het is ook een dik boek…ik zei laatst 500+ maar het blijkt 600+ te zijn en zit op zo`n kwart. Ik hoop het wel bij de 30e oktober uit te hebben , maar dat wordt lastig 😛
Heb een beetje lopen brainstormen over thema`s voor November , ik verklap nog niets , maar ze moeten nog wat beter worden…. Kan natuurlijk een herhaling van zetten worden , maar liever niet.
Geen nieuwe boeken gekocht of gehaald , mag ook wel even vermeld worden …Dus een rustige periode wat het lezen betreft , maar niet wat het dagelijks leven betreft , want dat was ook de reden dat ik nog niet ver ben in De Koningin Van de Schaduw . , Veel te veel dingen te doen.
De Hebban Reading Challenge had ik al gehaald en dat laat ik zo , even die druk van mijn schouders , het enige wat ik probeer bij te houden is nog het aantal bladzijden in het jaar…wat eerst op 20.000 stond en ik zit nu rond de 15.000 dus dat wordt nog lastig , maar dat is minder belangrijk. Gewoon lekker lezen…en ja ik zou het nog even doorgeven over hoe het huidige boek leest , hij is dan nog wel niet uit , maar hij leest lekker ! Ik weet niet meer hoeveel sterren ik deel 3 gaf , maar deel 4 wordt wel een 4 sterren boekje of er moet nog wat drastisch veranderen.
Mijn Plannen ? oh, ik heb nog mooie boeken in de wachtrij en een boel series , maar hoorde al dingen over die series als : more of the same …en dat is niet erg motiverend , vandaar dat ze alweer een poosje liggen. Dan heb ik het over De 7 Zussen , De Reiziger , De aardkinderen en misschien nog een paar….dus vertel me maar , is het werkelijk More of the Same of toch echt wel een Moetje ???