Als je zo lekker kunt lezen en ook vooral de tijd hebt om er voor te zitten kun je je helemaal inleven in je boek en in dit geval ( ik ben nog bezig aan het boek van Sarah j Maas- Koningin van de schaduw )zit ik er helemaal in , ik ben nog niet op de helft , okee ...ik geef toe het gaat nog niet erg hard, eerder op een derde en lees ongeveer in etappes van 10 bladzijden per keer, doet het nu al naar meer smaken ...ik ben niet gewend om series in 1x uit te lezen. Er zitten altijd een flink aantal boeken tussen de delen door , maar krijg er wel zin in, dus hoe het deze keer zal gaan weet ik niet.
De laatste week van Oktober , De Ezzulia uitdaging van November komt er aan en ook de Nederlandse Verkiezingen. Dat zit er allemaal in de hoge hoed van November en is het even rustig met de Dam Wedstrijden. Het striptekenen was afgelopen week niet erg actief , ik had het dan ook best wel druk, maar zit boordevol ideeรซn die On the Surface borrelen en wachten om op papier gezet te worden. Oh ja, EN de nieuwe Asterix is uit , Asterix in lusitaniรซ ( Portugal ) die staat ook in de planning om te kopen !
Ik merk overigens dat het aantal actieve reacties bij de bel met klepel rechtsboven erg laag blijft ...weinig reacties , maar bij de topics zijn veel reacties toch vaak heel kort geleden beantwoord...alleen zie ik dat dus niet terug. Op die manier kan ik niet op de hoogte blijven van de laatste reacties en dat doet me ook vrezen voor de Ezzulia maand die ik moet organiseren. Hoe los ik dat op , of de Forumbuilder ? mijn topics staan echt wel op volgen , maar mis ongetwijfeld nog steeds forummember volg tags.
In de ban van de Ring waar ik pas geleden over begon en helemaal wilde bijhouden in een blog is eigenlijk niets geworden, de wil was er , maar de uitvoering niet. Ik kwam er achter dat twee boeken tegelijk lezen voor mij momenteel niet werkt.
Ik heb zoveel leuke boeken nog te lezen ! ik word er helemaal enthousiast van ๐