1a/ Wat vind je van de opmaak van het boek? Denk daarbij aan papier, lettertype, uitstraling, … Wat waren je eerste gedachten toen je je pakketje openmaakte?
Ik had de cover natuurlijk al online gezien en het sprak me aan, niet percee om de titel, maar ik was vooral benieuwd wat die krokodil daar deed..
Uiteindelijk bleek deze geen rol te hebben in het boek, dus al bij al blijft het een vreemde keuze om deze op de cover te zetten.
Ook mijn pakket was beschadigd en al open gemaakt geweest voordat ik het uberhaupt ontving, er zat wel een sticker over dat ze niet in mijn pakket gekeken hadden, al leek me dit gezien de beschadigingen onmogelijk. Het boek was zelf gelukkig wel gewoon in orde, dus het heeft me niet weerhouden om het boek te kunnen lezen gelukkig; ik wilde vooral heel snel beginnen met lezen, maar daarvoor moet het eerst stil zijn in huis, dus moest ik tot de avond wachten.
1b/ Wat vind je van de cover? Zou hij je aandacht getrokken hebben in de boekhandel? Stel dat je er één ding aan mocht veranderen, wat zou dat zijn?
Deze cover zou mijn aandacht totaal niet getrokken hebben in de boekhandel, terwijl het verhaal me niet los liet, het las super gemakkelijk weg.
1c/ Welk soort thriller verwacht je?
Ik wist totaal niet wat me te wachten stond, maar ondertussen heb ik het boek uit, ik begreep dat dit niet de bedoeling was, maar ik dacht leesclub, iedereen heeft hier leeshonger?
Ik moet er duidelijk nog wat inkomen hier