1a. Bij mij werd het boek pas ver na levering in de app aangekondigd, dus het was een echte verrassing.
Lettertype en indeling maakt me gelijk al blij. Overzichtelijk en uitnodigend. Niet dat ik heel goed gekeken heb, want ik ben altijd bang dat ik dan iets lees wat ik nog niet wil lezen.
Verder vind ik dat het boek langer en smaller oogt. Iedere keer denk ik dat weer. Ik heb het boek naast andere boeken gelegd en het is niet zo. Ik hou het er nu maar op dat zwart afkleedt! 😉
1b. Ik vind de cover niet mooi en dat komt hoofdzakelijk door de krokodil. Die zou ik dan ook veranderen. De keuze voor een krokodil snap ik sowieso niet, maar dat veranderd na het lezen misschien nog wel.
Het lettertype en de kleuren op de cover vind ik wel mooi. Vooral de kleur oranje spreekt aan en de spatten/vlekken maken het levendig.
Tja, die krokodil verpest voor mij de kaft.
1c. Ik verwacht een meer dan gemiddeld spannend verhaal omdat er een seriemoordenaar in voorkomt. En de tekst op de achterflap maakt dan nieuwsgierig, vooral de verrassende en onwaarschijnlijke ontknoping. Dat klinkt veelbelovend.
Morgen ga ik beginnen met lezen en ik verheug me erop.