Toen we in augustus ineens noodgedwongen naar het Hebban Forum moesten zijn de mooie blogs die elke maand verschenen me totaal ontgaan. Zijn je jou ook ontgaan, hier vind je die van augustus, september en oktober.
Ik wist dat ik mezelf had opgeven om het november blog te maken. Dus hierbij dan ook mijn bijdrage.
De laatste loodjes
Met nog slechts twee maanden te gaan komt het einde van deze, soms toch wel lastige, officieuze HRC bijna ten einde.
Tinwara noemde in haar oktober blog al de categorieën die we makkelijk vonden, maar een paar lastige stipte ze ook aan.
Inmiddels kan ik zeggen dat ik zelf nog 8 categorieën heb open staan, en uitgaande van het oktober blog ben ik niet de enige die nog niet naar de Cariben ben geweest, toch heerlijk in deze tijd van het jaar? Dus waar ligt dat aan?
Voor categorie 17 ‘Herlees een boek dat je op de middelbare school las voor je leeslijst (of daarvoor moest lezen). Het mag in vertaling’ heb ik een leuke tip voor als je ook graag een graphic novel leest: Pride & Prejudice
Planning
Geef elkaar vooral tips voor die lastige categorieën, ik zelf heb in het verleden al redelijk wat boeken met ‘mijn’ in de titel gelezen en derhalve vind ik die nu ook een uitdaging. Maar ook zoek ik nog een dunnetje voor een redelijk actueel thema: 52 Lees een boek door of over iemand met een migratieachtergrond. In elk geval zal ik zelf ook nog eens goed te rade moeten gaan bij de checklist.
Succes voor allen met deze laatste loodjes