Vindt het wel een gek idee, dat we alweer op weg zijn naar het einde van het jaar. Gisteren een dagje Utrecht geweest, en als je dan in de winkels kijkt de kerstspullen en kerstpyama's, kersttruien liggen overal al voor in de winkels. Vind het altijd wel een gezellige tijd, maar het gaat mij ook alweer heel snel.
Vindt de herfst best wel een gezellige tijd, nu het vroeg donker is, lekker de gordijnen dicht, boek erbij, of een serie kijken. Het weer was de afgelopen tijd ook wel heel herfstig, en die buien ben ik nu wel weer even zat, maar de gekleurde bomen vindt ik wel weer mooi.
Herfstboeken, Vindt het wel leuk om boeken te lezen die een beetje bij het seizoen horen, moet alleen wel zeggen ik weet niet heel goed wat typisch herfstboeken zijn. Voor de één zijn het thrillers (die lees ik het hele jaar door wel)"voor een ander is het fantasy ( lees ik echt heel weinig), wil wel eens kijken omdat wat meer op te pakken, want er zijn geloof best wel hele mooie fantasyseries.
Wens iedereen in ieder geval een fijne herfstperiode, en geniet van de mooie boeken.