Gea Kuipers Ik probeer nog steeds twee recensies af te maken ๐ Maar dat wordt nog best lastig, want vandaag is het groot feest hier. Ziva ( ๐ถ ) is vandaag namelijk 1 jaar geworden. ๐๐ Huis en tuin worden vanmiddag overgenomen door spelende en feestvierende hondenvrienden.
Gigi Leestgraag Dit weekend bekijk ik het forum, bekijk ik het forum en bekijk ik het forum ๐ . O ja, ik heb ook nog een BBQ ๐ ๐ฅ van het koor ๐ถ ter afsluiting van het zangjaar ๐ต .
FamkeLaLiseuse Dit weekend start de hoogmis van het wielerseizoen, dus โฆ misschien, mwah โฆ zeker wat te doen vanmiddag en de komende drie weken ๐ด๐ด. En op een โgevaarlijkeโ missie want mn bestelde boek (Ocean Vuong) is binnen en ik mag hem gaan ophalen. En boeken reizen zelden alleen ๐คญ
Gea Kuipers FamkeLaLiseuse Ben jij ook een Tour-liefhebber? Nou ja, wat leuk. Vandaag kijken we bij @GuyD en morgen bij mij. Maandag komen we gezellig naar jou. Wijn, bier, chips en nootjes in huis halen als je vandaag boeken gaat halen.
Gigi Leestgraag Gea Kuipers nou, ik denk het dus wel. Ik kan er niet zomaar wegblijven. Op dit moment kan ik nog alles zien wat er gebeurt. En mijn mijn chronische FOMO ben ik al weer present.
FamkeLaLiseuse Gea Kuipers Zooooo lekker, en al die chansons die weer door mn hoofd vliegen. Het is altijd all inclusive, een heerlijke experience die Tour ๐ค Et mais oui, entrez. Vous รชtes des invitรฉs bienvenus
GuyD "C'est un beau roman C'est une belle histoire C'est une romance d'aujourd'hui Il rentrait chez lui, lร -haut vers le brouillard Elle descendait dans le Midi, le Midi" (Michel Fugain)
Wendy Vandaag me neerzetten voor de voorbereiding van onze fysieke leesclub, een recensie schrijven van Tosca ohhhh ja het heeft weer met lezen te maken ๐
Gigi Leestgraag Wendy Mooi boek he? Bijzonder geschreven en erg indringend. Veel plezier bij de fysieke leesclub.
Wendy Gigi Leestgraag Ik vind het een heel bijzonder boek! Als je ooit de kans hebt om de voorstelling 'Letter op' te zien van Maud, zeker doen!
Jeanet Gisteren mocht ik werken. Vandaag is mijn zoon jarig, 19 jaar is hij geworden. Vanmiddag even tijd spenderen om het forum te ontdekken, het valt nog niet mee. hahaha
Gea Kuipers Jeanet Van harte gefeliciteerd met je zoon! ๐ Er valt veel te ontdekken en er komt elke dag nog iets bij haha.
Gea Kuipers Madame dโHistoire Een beschimmelde boterham met kaas inmiddels, want ik lees dit nu pas ๐
mariskavv Naast lezen ben ik een fervent geocacher (zie geocaching.com). En verder mag ik graag wandelen, fietsen, de natuur in, fotograferen en ook naar een concert of theater. Daarbij werk ik ook de weekenden, dus soms ben ik ook aan het werk.