Lieve dames,
Vandaag, of beter gezegd, met deze vraag, wil ik het met jullie hebben over de personages uit het boek. Ik zag dat nog niet iedereen de vraag over schrijfstijl en hoofdstuktitels heeft beantwoord. Dit is geen verplichte leesclub, dus ik ga jullie ook niet verplichten. 😉
Vraag 4 | Personages
4a. Wat is jouw top 3 (bij)personages uit Lichter dan ik en waarom zij? Ik vind het fantastisch als er een thema bij je top 3 hoort.
4b. Onze leesclub is volledig vrouwelijk. Dat doet me er aan denken: hoe vind je de vrouwen in Lichter dan ik onderling met elkaar omgaan? Wat valt je op of welke relatie viel je op?
4c. Welk (bij)personage spreekt het meest tot je verbeelding? Dat hoeft absoluut niet in positief opzicht te zijn en kan ook bijvoorbeeld vanuit weerzin of medelijden zijn. Waarom dit (bij)personage?
4d. Als je één dag het leven van een van de (bij)personages zou mogen leven, wie zou je dan kiezen en hoe zou je die dag willen invullen?

Bron: Pixabay
Ik me zo voorstellen dat je dit beeld in de natuur/omgeving van Piranti/Isah kon tegenkomen.