Nou heb ik bijna wekelijks een afspraak lopen om met iemand samen boodschappen te doen en als dank krijg ik 1x in de maand een boek .
Dus moet ik een beetje doorlezen wil ik mijn LUEK boeken naar een minimum zien te krijgen, dat gaat dus nooit lukken , vooral niet omdat ik met iemand anders vaak ook nog de Minibieb route loop ....
Verder had ik een boek besteld die verkeerd opgestuurd was....ik had De Elfenkoningin van Shannara (Erfgoed van Shannara 3) besteld maar kreeg deel 2 , Druide van Shannara .
Daarnaast had ik op de Hebban App de Dan Brown Uitdaging aangegaan en ben deze maand dan ook Het Bernini mystery (Dan Brown) begonnen. Het boek dat ik voor de boodschappen kreeg was : Oorsprong (Dan Brown). Dus plannen zat !
Ik beheer de Ezzulia uitdaging deze maand van November , dus deed je nog niet mee? het kan nog steeds ! kies drie boeken die aan de uitdaging voldoen en lees mee (1 of 2 boeken lezen mag natuurlijk ook )
Misschien gaf ik het al ergens aan , ik heb een drukkere periode de komende maanden, allerlei wedstrijden (Landelijk, regionaal en in clubverband) de sociale afspraken (1x per week meegaan boodschappen , 2x wandelafspraak) , en nu ook dus Ezzulia bijhouden en dan nog het lezen zelf natuurlijk ! bovendien teken ik weer actiever strips .
dat gaat allemaal wel een beetje te veel worden , door mijn snelle overprikkeldheid heb ik veel rustmomenten nodig en die rustmomenten zijn er bijna niet meer ....
Tot zover een update over mijn huidige Leesactiviteiten , lees ze !