Hebban Crew Ik ben Petra en ik bijna 64 jaar en hou ontzettend van lezen. Ik heb de geweldige mail ontvangen dat ik 1 van de gelukkigen ben die mee mag doen met de leesclub voor dit boek en heb het boek ook al mogen ontvangen. Het is voor mij de tweede keer dat ik mee mag doen met de leesclub. In eerste instantie twijfelde ik of ik nog wel een keertje wilde meedoen, want het was allemaal veranderd, maar ik dacht ik vind het veels te leuk en laat me niet kisten - ik ga op zoek naar het forum. Zoals jullie kunnen zien, heb ik het gevonden en is het me gelukt. Helaas ben ik niet zo handig met computers.
Ik vind dit ontzettend leuk, want je leert ook van de antwoorden van de mede-leesgenoten. Ik lees/luister veel romans, oorlogsboeken en detectives. Door Hebban wil ik nog wel eens een uitstapje maken omdat het me een erg leuk of interessant boek lijkt.
Ik ben getrouwd en we hebben een zoon die eind deze maand 29 jaar wordt. Hij is onlangs getrouwd en hij en zijn vrouw wonen bij ons in huis tot hun eigen woning klaar is. Ze zijn nog maar net met de bouw begonnen dus dat kan nog wel een jaartje gaan duren. Maar het is best gezellig met ons viertjes. Lezen is mijn grootste hobby en ik luister vooral in bed naar de luisterboeken. Ik heb moeite met in slaap vallen en dan is lezen op je telefoon niet echt handig en luisteren wel. Verder geniet ik van onze katten en maak ik zelf kaartjes.