Toevallig liep ik er tegenaan dat ik alweer vier dagen geleden voor het laatst geplaatst had en aangezien ik eens in de 3 a 4 dagen plaats tot dusver, was het wel weer tijd.
Ben druk bezig met het Bernini Mystery met het idee wat meer boeken van Dan Brown te lezen ( ook naar aanleiding van de Hebban App uitdaging) dus als je mee wilt doen , check dan de App.
Ik houd nog steeds de bladzijden bij op de App , terwijl ik eigenlijk niet weet waarom...want verder doe ik er niks mee, maar ondanks dat is het een automatisme geworden.
Het Bernini Mystery is het eerste boek uit de reeks van Dan Brown over Langdon , daarna komt de Da Vinci Code pas. Het is tevens het eerste boek wat ik van hem lees (ik heb wel de verfilming van De Da Vinci code gezien )
Mijn Planning is eigenlijk niet meer dan de Gulden Vlies van Thule( T. Beckman) , De Glazen Troon (SJ Maas) , en Allerzielen (D. Harkness) lezen , of dat ook daadwerkelijk dit jaar nog gaat gebeuren laat ik even in het midden ! En op het programma om aan te schaffen is De Elfenkoningin van Shannara ( Erfgoed van Shannara 3) van Terry brooks en in die serie wil ik ook een start maken ...ik kreeg onlangs deel 2 opgestuurd terwijl ik deel 3 besteld had , dus binnenkort maar weer een poging wagen .
Eigenlijk kijk ik al uit naar mijn HRC 2026 , want ik wil de nieuwe start maken , maar soms begrijp ik mezelf niet, want waarom? 😛 Het is misschien de uitdaging om een max aantal boeken te halen , wat nu alweer een beetje weg is , sinds dat ik op 43/40 zit voor 2025. Op de een of andere manier ben ik een fan van uitdagingen.
Het Bernini Mystery zit overigens al op de helft , dus dat gaat hard aangezien ik deze maand ook Het Rechte Pad van Ellis Peters had gelezen en het is nu 8-11-25 dus ik zit weer in een lekker tempo. Zou best de HRC van 2026 kunnen verhogen ook al wordt het geen afgerond getal.
Voor al degenen die diep gedoken in een boek zit , veel plezier met Lezen ! hoever zijn jullie met je HRC ?
CBP (Mario)
Misschien kan ik mijn forumnaam aanpassen aan een eenvoudiger naam? zonder haakjes etc ...? iemand daar iets over te melden ?