Ken je dat ? Dat je een boek gewoon niet weg kan leggen , ook al heb je nog 100 bladzijden te gaan ....Krijg ik dus nooit uit vandaag , maar iets in me spoort me aan om door te lezen. Dus mezelf tot de orde roepend dat het vandaag Blog-dag is zit ik nu hier , bijkomend van het spannende gedeelte en probeer ik te focussen op de Blog. Momenteel lees ik Het Bernini Mysterie van Dan Brown en wil van alles nog doen...maar dat boek moet dus nog uit. Morgen weer een dag zou een nuchter persoon zeggen , maar in mijn geval blijft het in mijn kop zitten tot het uit is , zodat zelfs de slaap vanavond niet wil komen !
Ondertussen De elfenkoningin van Shannara opnieuw besteld ( De vorige keer leverde ze deel 2 ipv deel 3 bij me af ) dus afwachten of het nu wel gaat lukken en ook de Barbarotti 2 Van Hakan Nesser is naar mij onderweg. Dus zit ik me te verkneukelen op de cadeautjes die ik mezelf schonk . Ik negeer overigens Black Friday, meestal wordt je toch belazerd met de prijzen, dus daar deed ik het niet om. De Elfenkoningin van Shannara was tweedehands en zelfs duurder dan standaard voor zo`n boek.
Deze maand gaat niet lukken om de Allerzielenreeks , de Glazen troon reeks , de 7 zussen reeks , de Reiziger reeks of de Aardkinderen reeks te vervolgen. Dus heb alvast een boekje klaargelegd die als 3e boekje dienst doet voor de Ezullia van November . Ik heb nu echter wel meer tijd om te lezen , waar ik al veel van had (Behalve op de dagen van de wedstrijden) , omdat nu ook de PC tijdelijk minder prioriteit krijgt. Maar teveel lezen kan ook te overdadig zijn. Waardoor je dus in je hoofd met het boek bezig blijft tot het boek uit is...wat ik nu dus heb 😛
Nou, ik ga maar eens verder lezen....