Ries Clarisse ik kan me voorstellen dat je schrikt maar volgens mij denk je nu dat het forum de site volledig gaat vervangen. Dat is niet zo.
Op de site vind je jouw boeklijsten, de boekpagina’s, de recensies en artikelen van de Crew. O ja ook de Hebban Reading Challenge. Jouw volgers blijven daar staan en wie jij zelf daar volgt zul je ook blijven zien.
Hoewel de leesclubs op het forum zullen vormgegeven worden, is het aanmelden voor een leesclub nog altijd op de site. Dus de oproepjes zijn daar, de discussies hier.
Volgers hier zijn niet volledig dezelfde lezers als op de site. Hier kun je opnieuw lezers gaan volgen, dit synchroniseert niet me de site.
Wat je op het forum vindt, zijn de topics, de blogs, geklets over boeken en schrijvers en leesclubdiscussies.
Mogelijk is dat wel helemaal niet waar je naar op zoek bent? Dan zit je helemaal goed op de site en hoef je niet zoveel met het forum.
Een deel van de lezers zit op de site en het forum, ook de app is apart. Je kunt het bij een ding houden over surfen over alledrie de plekken.
Helpt dit? Of roept het nog vragen op.