Renatebooks a: Wat is je eerste indruk? Uitgaande van de cover, de achterflap, alles wat je hierbij kunt bedenken.
b: Wat zijn je verwachtingen van dit verhaal, wat maakte dat jullie dachten, bij deze leesclub moet ik zitten, dit boek moet ik lezen?
a. Alleen al die coverkleuren, bloemen en het prachtige huis trekken gelijk mijn aandacht. Ik hou van roze, van bloemen en van huizen op mooie plekken. Dan staat er ook nog ''erfenis'' en ''familiegeheim''. Als deze bij een boekhandel zou liggen zou ik hem zeker oppakken om de achterflap te lezen. De cover heeft alles wat mijn aandacht zou trekken.
b. Ik ben echt gek op familiegeheimen en erfenissen. Het mysterieuze van deze onderwerpen en verhalen die worden verteld in verschillende tijdspannen vind ik fantastisch. Onder het lezen informatie vergaren en tipjes van de sluier door stukjes terug in de tijd maken dat een verhaal echt gaat leven en gaat boeien. Dus ja, hier moest ik bij zijn! :-) En van deze schrijver heb ik nog niks gelezen, dus extra leuk. Ik heb zin om te lezen! Ik hoop op een boeiend en fijn verhaal.