a. Wat voor een verwachting wekte de titel Liefs, mama vóórdat je begon te lezen? Is die verwachting ingelost tijdens het lezen? Vertel!
Als je heel sec alleen naar de titel kijkt, zou het ook een soort zelfhulpboek of non-fictie kunnen zijn van een moeder die schrijft aan of over haar ongeboren of misschien wel overleden kind. Pak je de cover erbij, dan wordt door die bloeddruppel wel meteen duidelijk dat het om een thriller gaat.
b. Liefs, mama is best een voor de hand liggende titel voor dit boek? Als jij de titel mocht veranderen, welke titel zou je dan kiezen en waarom?
'In de schaduw van haar naam', 'het bloed dat me bedroog', 'Tot de laatste onthulling', 'De inkt van het verleden', 'Bloedverwant', Beetje van mezelf en een beetje van ChatGPT hoor!
ehm, ik krijg nog steeds geen melding hoor, dat er een nieuwe vraag online staat. En dat terwijl ik alles wel op 'volgend' heb gezet. Ik wist nog dat vandaag de nieuwe vraag online zou komen, dus dacht: even checken! Bleek de vraag er sinds vanmorgen al op te staan. Wat doe ik verkeerd?