Met nog een maand en 11 dagen te gaan voor het nieuwe jaar (kijken jullie ook al uit naar de nieuwe Readingchallenge?) is het voor de meesten nog even aanpoten om de bedoelde boeken uitgelezen te krijgen...want een bepaalde serie uitkrijgen of specifiek een boek gelezen willen hebben VOOR 2026 zal de meeste leden wel parten spelen. De readingchallenge is ook zo`n streven waar de 1 veel waarde aan hecht en de ander slechts als mikpunt probeert min of meer te halen.
Momenteel heb ik alleen de Ezzulia uitdagingen en de Dan Brown challenge nog lopen. Ik wacht af wat de Checklist van 2026 precies gaat doen (per wanneer bv en wat zijn de regels) , waarschijnlijk wordt het een hele klus om 52 weken 52 boeken te lezen...want zoveel haal ik er zelf niet in een jaar en de keuzes worden lastiger voor de boeken die ik in mijn planning had. Gaat allemaal weer uit de hand lopen (series die ik wil lezen voldoen natuurlijk de eerst volgende 9 maanden niet aan 1 van de challenges 😛 )
Hoe dan ook , zo goed of ze kwaad als het wil , meedoen is het halve werk , het halen is niet verplicht !
Het boek dat ik nu aan het lezen ben (daar ga ik weer 😛 ) is nog steeds Parel van Lucinda Riley. Ik ben halverwege en de leesflow loopt lekker. Veel werk aan de November uitdaging van Ezzulia , alles bijhouden ! gelukkig is het administratieve ervan niet veels te veel., maar juist af en toe wat aanvullen. Dus geen paniek dat het zoveel werk lijkt...het enige wat je moet doen is dagelijks een paar keer inloggen op Hebban. Daar heb ik alle tijd voor.
Verder houd ik me bezig met in gedachten mijn strips vooruitplannen en mezelf voornemen dan en dan wat verder te gaan met tekenen, wat nogal eens uitgesteld wordt. Het feit dat ik nu aan deel 49 begonnen ben vind ik al heel wat , zoveel delen al weer !
Boeken die ik dit jaar nog gelezen wil hebben :
- Gulden vlies van Thule (Thea Beckman)
- Deel 3 van Allerzielen
- Deel 5 van de Glazen Troon
dus dat gaat nooit lukken als ik mijn challenges ook nog ga doen ....
Nou ja , als er al eentje lukt ben ik al tevreden 🙂