Nou, lees ik eens een bijzonder boekje , het is een YA en het is Fantasy , maar de originaliteit straalt er van af en het woordgebruik is prachtig.
Dus kan ik m aanraden , jazeker ! boekje van 300 bladzijden en dan heb ik ook nog de Limited Edition .
Een MagiërsHandleiding voor Defensief Bakken van T Kingfisher. Die heb ik ooit voorbij zien komen en de titel sprak me aan. Dus gelijk op mijn WIL -lijst. En nu ben ik halverwege.
Een ander eerder gelezen boekje dat niet in de database stond heb ik een klein weekje geleden aangemeld via een link die iemand gaf en er stond dat het twee tot vier weken kon duren , dus wacht ik geduldig af . Het is echter kleine kans dat iemand anders m ooit ook gaat lezen...Het gaat over een handicap waar 4 op de 1000 last van hebben en er IS gewoon verder niets over te vinden , laat staan een website...de enige , Een Amerikaanse is NODCC.org. En daar houd het dan ook wel mee op ..
Ik heb het ISBN nummer toegevoegd , dus dat komt wel goed, maar hopelijk voor de jaarwisseling zodat ik m kan toevoegen aan mijn Readingchallenge van 2025. Bovendien als enige lezer , kan ik m niet meer dan 2 sterren geven dus dat is balen voor de auteur 😆.Het gaat om Agenesis of The Corpus Callosum , The Beast Within. van Dianne M. Porter. Krijg ik daar ook bericht over als die is toegevoegd?
Verder ben ik in gedachten al met de Ezzulia uitdaging van December bezig terwijl ik helemaal niet weet wat het Thema gaat worden...maar toch hoop ik stiekum dat Het Gulden Vlies van Thule van Thea Beckman of Koninkrijk van Jo Nesbo erin past.
De favorieten van 2025 die ik ga aanmelden voor 2026 , de uitdaging waar iedereen naar verlangt , heb ik al vooruit bekeken . Met name tussen de SF en Fantasy en heb al een keuze gemaakt. Maar ik moet nog zeker een maand wachten tot ik ze door kan geven !
December wordt een maand waarin iedereen druk zal zijn en weinig tijd voor lezen hebben, en dat geldt ook voor mij...maar ik laat me niet kennen en lees gewoon 3 boeken ...al zal er een dunnetje bij zitten 😛