Deze week luister ik verder naar Return to base van Dominique Schreinemachers. Indrukwekkend boek, ik ben nu op 56% en het doel is om het boek deze week uit te luisteren.
Als leesboek ben ik bezig in Huis van aarde & bloed van Sarah J. Maas, deel 1 in de Crescent City serie. Gelukkig lees ik em als ebook, want wat een dikkerd is dit, zeg! Ik weet nog steeds niet wat ik ervan vind, want aan de ene kant vind ik em goed, maar ik merk dat ik het boek aan de andere kant wel erg makkelijk aan de kant leg. Mijn doel is om em zondag uit te lezen, duimen jullie voor me dat dat ook echt gaat lukken?
Wat ik dit jaar nog wil lezen? Ik wil mezelf geen druk opleggen, maar ik heb stiekem teveel boeken die ik dit jaar wil lezen, dus ik laat het los en zie wel wat ervan komt.
In ieder geval De gingerbread bakery van Laurie Gilmore, dat is mijn volgende boek. Even wat luchtigs na SJM. Dan wil ik echt het tweede boek in de CC serie gaan lezen, want daarmee rond ik mijn SJM uitdaging af! De derde komt dan begin volgend jaar wel.
Maar ik wil ook rond de kerst Spektakel lezen van Stephanie Garber. Ik las de Caraval-serie eerder dit jaar en dit boek is een novelle in die serie die zich afspeelt rond de kerst.
En ik wil stiekem ook nog 2 boeken voor de favorieten uitdaging van Nancy lezen: Morgen en morgen en morgen en Als de wereld wankelt.
Genoeg plannen, te weinig tijd 😉