Wat goed..! Ik kreeg dé mail. Leuk dat je de leesclub mag coördineren, Ronny 😊
Het is alweer even geleden dat ik met een leesclub meedeed, dus ik moet even nadenken wie ik ook alweer ben. Ik ben Willy, nog net aan de goede kant van de 60, hoewel ik dat niet al te lang meer zeggen kan. Het liefst lees ik hele dikke boeken, maar ernaast lees ik er altijd wel eentje of tweetje die die beschrijving niet haalt. Maar als ik lees, is het bijna altijd een historisch verhaal. Of het nou een thriller, een kinderboek, literatuur of feelgood is, als het zich maar (een) eeuw(en) geleden afspeelt.
Mijn leesjaren hebben een thema. Zo had ik vorig jaar een dikkeboekenjaar waarin ik Het verhaal van mijn leven van Giacomo Casanova las. Dit jaar werd ik speciaal lid van de bieb voor m’n twijfelgevallenjaar. Volgend jaar weer een dikkeboekenjaar maar dan met Het bureau van J.J. Voskuil.
Valt er nog iets persoonlijks te zeggen, Ah.. geboren Amsterdammer, wonend in Drenthe. Drie kinderen geadopteerd uit Brazilië. Inmiddels zijn ze groot en de deur uit en is het eerste kleinkind geboren. We wonen op een boerderij. Weliswaar niet meer in bedrijf, maar altijd nog zicht op paarden en soms staan er bij ons enkele logeerpaarden achter de boerderij. Dan komt er van lezen duidelijk minder terecht 😁
Ik zag al wat bekende gezichten. Anna van De stenen goden, Barisca; volgend, Ronny, wie kent haar niet en Kajsa van Het melkmeisje. Maar eens lezen wie er nog meer bij zijn. Ik had het idee dat er nog een belletje rinkelde, maar ik kan mn vinger er nog niet opleggen 🤔
Heb er zin in. Kan niet wachten…
Voor het gemak. Mijn hebbanprofiel is hier te vinden: https://www.hebban.nl/mijnhebban