De laatste CBP MARIO HOEKJE van de maand November en ik ben dan toch nog begonnen aan De Gulden Vlies van Thule
Echter heb ik een miniLeesdipje , Ik ben wel begonnen maar lees al twee dagen niet omdat mijn hoofd momenteel naar andere dingen staat.
Zoals vandaag een wedstrijd waar ik een hele dag druk mee ben.
Dit betekend dat ik in de knel kom met de December Uitdaging van Ezzulia die ik dit weekend niet ga redden.
Bovendien wordt December voor iedereen een drukkere maand en ook voor mij , dus of ik deze maand veel aan lezen toe kom weet ik niet , ik probeer het in ieder geval...zolang ik het dan maar oppak.
Ik heb dan ook al besloten mijn HRC op 40 te houden voor 2026. De Dan Brown uitdaging te vervolgen en de lees elkaars favorieten van 2025 in 2026 te starten. De Categoriën lijst van elke week een andere Categorie doe ik ook wel , maar niet vol overtuiging alle categoriën want als ik het niet heb dan is het maar de vraag of ik de moeite neem speciaal voor dat doel te kopen. Zo zijn we niet getrouwd ! Mijn Blog blijft bestaan , maar misschien knutsel ik er nog aan. Niet helemaal tevreden omdat het af en toe neer komt op klaaggeklets en voornemens ...ik neem aan dat lezers liever Recensies hebben van gelezen boeken en een beetje promotie van een goed boek hier of daar.
In het Vooruitzicht ? In ieder geval : Oorsprong van Dan Brown , De Allerzielen 3 , De Glazen troon 5 , De Zeven Zussen serie, De Rapsodie Serie en de Erfgoed van Shannara serie
en is dus gelijk een opsomming van het te lezen werk in 2026 ....maar of het in de Thema`s past ? afwachten !