Ik had een bericht geplaatst op instagram op mijn bookstagram pagina over een Ginger Bread Bakery die ik gemaakt heb in hout. Gekocht in de winkel boekenvoordeel. Ik had hierover een opmerking geplaatst op Hebban na discussie bij de nieuwe challenge voor 2026 waarbij Ilseleest oude hobby's wou opnemen volgend jaar. Na mijn opmerking vroeg Naniebe of ik geen foto's wou delen op het forum. Ook al gemerkt dat ik niet de enige ben die dit als hobby heeft. Ik probeer graag om hobby's soms te koppelen aan elkaar. Zo koppelde ik mijn fotografie aan het huisje dat dan weer gekoppeld is aan een boek op mijn leeslijst. Nu deze gedaan is ben ik begonnen aan een twintig plaatjes pixel met HP gehalte in de vorm van Hedwig. Maar dat is voor volgend jaar, dus hierbij de foto's van mijn Ginger Bread bakery





