Jolande Op 12 december sta ik al op 151 boeken
3 keer zoveel lezen als de bedoeling was is wel heel veel meer, ik heb er 'slechts' 30 meer.
Jolande om 5 van de favorieten te lezen
Ik heb er zelfs 10 van de lijst gelezen, terwijl dat eigenlijk niet echt de bedoeling was. Gewoon ook een beetje hebberig op het moment dat een boek beschikbaar is in de bieb.
Als niemand hierover was begonnen dan had ik deze aan me voorbij laten gaan. Ik heb meerdere keren overwogen om ermee te stoppen. 1366 pagina's is normaal gesprokken verdeeld over 4 of 5 titels. Op sommige momenten leek er geen einde aan te komen.
Jolande Dit jaar was ik met 2x25 boeken alleen wat te optimistisch
Ik had eigenlijk ook veel eerder verwacht hiermee klaar te zijn, maar dat viel behoorlijk tegen. Uiteindelijk heb ik het bijna klaar, de boeken die er nu nog liggen zijn relatief dun. Maar voor de laatste weken van dit jaar zal ik toch nog een paar flinke leesblokken moeten hebben om het te halen.
Jolande het niets voor mij is om zoveel plannen te hebben.
Ik kwam daar ook achter. Ik heb een flinke stapel boeken laten liggen om andere challenges te halen. Voor komend jaar heb ik iets minder plannen, maar uiteindelijk ga ik toch wel veel titels lezen.
LUEK is dan wel het belangrijkste, sommige ongelezen titels in de kast heb ik nog gekocht tijdens het Boekenfestijn, dat al 6 jaar failliet is. LUEK zal niet het grootste probleem worden, keuze genoeg, vooral gewoon de bovenste van de stapel lezen en als het tegenvalt dan gaat het naar de minibieb. De stapels ongelezen boeken nemen eigenlijk meer plek in dan dat ik zou willen.
De checklist ga ik vol goede moed mee beginnen. Ik heb niet voor niets veel categorieën aangedragen, ook al weet ik nu al dat sommigen overlap gaan hebben of een wat meer creatieve oplossing. Ik heb zelfs een boek van m'n leeslijst gehaald zodat ik die volgende maand kan gaan lezen om al een eerste categorie te vullen. Verder zal ik toch vooral lezen waar ik zin in heb en pas daarna kijken of het bij een categorie past.
Voor de komende weken heb ik nog 10 titels die ik wil uitlezen, waarvan de helft al open ligt, dus vooral na kerst gaan er veel titels uit.