Mijn verwachtingen zijn deels uitgekomen.. Ik verwachtte een boek wat volt weg zou lezen, dat is gebeurd. Ik was ook steeds benieuwd hoe het verder zou gaan. Ik heb het boek daarom ook vier sterren gegeven.
Wat betreft diepgang viel het mij wat tegen. Het verhaal bleef wat oppervlakkig. Dat vond ik niet bij het verhaal van Josephine maar wel bij het verhaal van Flora.
Het boek wat ik zou aanraden is : 'De zachtheid van een kreeft', van Laure Manel. Dit boek speelt ook in Normandie af, het verhaal boeide me van het begin tot het einde en moest echt even bekomen toen ik het uit had. Ik heb dit boek in een leesclub gelezen, ik heb wel het idee dat ik er het meest enthousiast over was, anderen waren hier wat minder enthousiast over, maar dat is weer het leuke aan een leesclub.
Een ander boek wat ik pas gelezen heb is 'After I do', van Tailor Jenkins Reed. Het is een Nederlandstalig boek met een Engelse titel en gaat over een huwelijk wat als een sprookjeshuwelijk start en na een aantal jaar uitdooft, met ook weer een verrassend einde.