a. Is Het geheim van de tradwife vooral bedoeld als waarschuwing, als spiegel voor onze tijd, of juist om begrip te tonen voor vrouwen die bewust anders leven dan de norm?
Ik stel deze vraag, omdat ik benieuwd naar wat ze in beweging wilt zetten in de maatschappij. Vooral omdat er naast het fenomeen tradwife, een mediahype op gaande is en haar boeken in verschillende landen/talen worden uitgebracht.
b. Wat wil je graag weten over het leven van Liane Child als schrijver? En waarom?
Welk inzicht neem je persoonlijk mee/ wat ben je anders gaan doen na het doen van research over het fenomeen van de Tradwife?
Ik stel deze vraag omdat ik benieuwd naar welke inzichten ze zelf heeft opgedaan. Of ze iets wel of juist niet meer is gaan doen. Zoals grenzen aangeven? Of juist meer wilt leunen op de man ipv fulltime baan én zorgen voor het huishouden en de kinderen. Een andere rolverdeling.
P.s. ik heb online gezocht naar interviews met Lianne Child. Er is niet heel veel te vinden. Echter wel een Nederlandse publicatie in de Telegraaf.

Zie bijlage en hierbij de link naar de Instagram: Instagram
Via dit account, is er ook een verwijzing naar de Instagram van @TrulyMadison: Instagram. Om hoe het eruit ziet, moest ik echt hardop lachen 🤣.
In mijn zoek tocht stuitte ik ook op dit boek: Everyone Is Lying to You van Jo Piazz. Het is duidelijk dat er in America een enorme hype gaande is, rondom dit fenomeen. Opvallend vind ik de bijna identieke covers.