Daf* Gigi Leestgraag FamkeLaLiseuse ine Arthur Ik wist gewoon dat ik dit momentje met jullie kon delen! Dat he dit leest, geniet en denkt:” wie wordt hier ook blij van?” Hebban’ers dus!
FamkeLaLiseuse Daf* Dat zei een leraar van mij altijd! Tnx voor het oprakelen van deze herinnering! PS; ik kwam in De Hemel & Aarde Winkel’ bezoedelen tegen … telt natuurlijk niet meer, maar ik sloeg er wel meteen nog op aan.
Gigi Leestgraag FamkeLaLiseuse Dat zei een leraar van mij altijd! Tnx We zaten toch echt op een andere school 😜 Ook ik had direct een associatie met een leerkracht van de middelbare school.
FamkeLaLiseuse Gigi Leestgraag We zaten toch echt op een andere school 😜 😂 Zeker andere school maar zeker ook in een leuke klas met lekkere dynamiek … anders krijg je als leerlingen dit soort woorden niet naar je toegeslingerd 🤣 Daf* wie wordt hier ook blij van?” Hebban’ers dus! ✅ en zo lief dat je tijdens het lezen aan ons denkt
IngridBs Ik dien alvast een kandidaat in voor 2027 (want tegen die tijd weet ik het misschien niet meer): bezwadderen; De moeder, Maxim Gorki, pagina 506.
pirayaani pirayaani De juiste blog is https://forum.hebban.nl/d/1902-alles-is-literatuur-zoek-mee-alweer-woord-2026