Vanmiddag lees ik mijn tweede boek voor de challenge uit: 'Ik tel tot tien' van Linda Green. Ik wissel lezen af met luisteren. Leuke leeservaring tot nog toe, maar spannend is het totaal niet. Benieuwd of de laatste +/- 75 bladzijden nog iets verrassends voor me in petto hebben.
Het derde boek heb ik gisteren naar beneden gehaald, De Acht van Katherine Neville, een klepper van 671 blz. Het boek dateert uit 2005 en op Hebban heb ik het niet als gelezen aangevinkt. Logisch, want toen was er nog geen Hebban. Nu zie ik in mijn Excel-document (dat ik toevallig sinds net dat jaar 2005 bijhoud) dat ik het boek die zomer meteen gelezen zou hebben. Toen gaf ik nog geen sterren, dus ik weet niet of ik het goed vond (vermoedelijk wel, want een paar jaar later heb ik de opvolger 'De magische cirkel' gekocht). Wat nu? Toch nog eens lezen (ik heb echt geen idee meer waar het boek over gaat) of iets anders kiezen 🤔 Iemand die het ook leest of mij kan zeggen of het iets voor mij is?
Ik zou ook voor Viveca Sten (een tweede deel) kunnen kiezen, dan moet ik gewoon alle delen lezen, heb ze toch in huis.