De ontkoping van een boek is zeker bij een thriller belangrijk, wat vonden jullie van de ontknoping, was het een ontknoping die jullie hadden zien aankomen, of juist niet?, wat kunnen jullie daar over zeggen
Opzich is de ontknoping hier wat anders als in de meeste thrillers.
Want we weten dat Demi vermist is dat het een boek over femicide is en dat Fabio haar partner is. Ergens hoopte ik dat Hanna snel genoeg aan de bel had getrokken en Demi nog net op tijd gevonden zou worden maar het lag wel in de verwachting dat dit niet zo zou zijn.
8b. Op een schaal van 1 tot 10, hoe spannend vond je het boek? Op welke manier probeerde de auteur de spanning op te drijven? Bij deze vraag kun je alles noteren wat met de spanning in het boek te maken heeft.
8/10 zoiezo vind ik het onderwerp best boeiend. Het was ook lekker vlot geschreven waardoor je ook goed in het verhaal kon blijven. Bij Claire vond ik het mooi om te lezen hoe ze eigenlijk denkt zich er goed door heen geslagen heeft maar ze toch getekend was door het huiselijke geweld. Ze had zelf niet echt door dat ze bijvoorbeeld zonder gevoel schreef totdat ze Rai ontmoette en zijn verhalen las.
Maar ook het verhaal van Demi vond ik goed geschreven en dat ze een kind op de wereld had gezet verwachtte ik zeker niet.
Er zitten genoeg spannende momenten in het boek.
Dat Frank tekeer gaat tegen Claire.
De verkrachting
Hoe Frank dood gaat.
Hoe Demi's leven ten einde komt.
Wat Claire met Fabio doet als ze weet dat Demi het niet heeft overleefd door hem.
Je zit misschien niet op het puntje van je stoel van spanning maar het is zeker een boek waarvan je het eind wilt weten.