Deze ook voor jou (?):
De kleurloze Tsukuru Tazaki en zijn pelgrimsjaren - Haruki Murakami, Voordat de koffie koud wordt Toshikazu Kawaguchi , Ze gaan er met je neus vandoor Ted van Lieshout , De eenzaamheid van de priemgetallen Paolo Giordano , Elias, of het gevecht met de nachtegalen Maurice Gilliams , The thousand autumns of Jacob de Zoet David Stephen Mitchell , Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft Werner Holzwarth , De slaap die geen uren kent Sebastiaan Chabot, The Peculiar Memories of Thomas Penman Bruce Robinson , The Sweetness at the Bottom of the Pie Alan Bradley , Mensen die ik ken die mijn moeder hebben gekend Arjen Lubach, Door Ierland met een koelkast Tony Hawks , De goden moeten hun getal hebben Hubert Lampo , De zomer hou je ook niet tegen Dimitri Verhulst , De dag dat ik de nacht in liep Annemiek Mommers , Het Tegenovergestelde van een Mens Lieke Marsman, Hoe ik de vissen ontmoette Ota Pavel , Een mummie heeft mijn huiswerk opgegeten! Thiago De Moraes , The man who mistook his wife for a hat and other clinical tales Oliver Sacks
Heb je al de kriebels?