Goedemiddag! Ik ben Mandy, 35 jaar en ik woon in Oudenbosch. Ik werk 34u per week als kinderverpleegkundige bij een thuiszorgorganisatie (medische zorg) en heb daarnaast een webshopje in haak- en breibenodigdheden en cadeau artikelen. Ik hou al heel mijn leven van lezen, maar ik heb meerdere (lange) periodes gehad waarin ik niks las, grotendeels omdat ik er geen tijd voor nam. Ik heb namelijk nog heel veel andere hobby’s, waaronder haken, breien, borduren, lego en ga zo maar door. Sinds een maand of 2-3 heb ik het lezen weer opgepakt en is mijn boekenvoorraad (mede door gratis verzenden op boeken in een bepaalde tweedehandsapp….) flink uitgebreid.
Ik had geen mail ontvangen dat ik mee mocht doen aan deze leesclub, maar vandaag kreeg ik ineens een mail vanuit Harlequin dat mijn pakketje onderweg is, dus ik was zeer blij verrast! Na deze mail vond ik de mail dat ik mee mocht doen in mijn spam folder. Het is voor mij de eerste keer dat ik mee ga doen aan een leesclub, dus ik ben erg benieuwd. Het lijkt me erg leuk (wat ik hierboven ook al las) om uitgedaagd te worden echt over een boek na te denken. Mocht ik iets vergeten of mocht iets anders moeten, laat me dit dan alsjeblieft weten.
Ik las voorheen eigenlijk vooral Young Adult boeken, non fictie (en dan vooral over mensen die over hun ziekte schrijven) en thrillers. Pas de laatste periode ben ik ook geïnteresseerd in romans/feelgood boeken. Toen ik de oproep voor dit boek zag wekte het daarom ook meteen mijn interesse, mede door de cover. Ik kan eigenlijk niet precies omschrijven waarom, maar deze cover greep me meteen. Toen ik het verhaal op de cover las wist ik het zeker, ik wil dit boek lezen.
Verder sta ik ook open voor alle genres. Ik wil ook heel graag eens in een fantasy boek duiken omdat ik hier ook leuke dingen over hoor, maar dit is een genre waarvan ik gewoon niet weet/kan vinden welk boek ik dan als eerste in dit genre zou moeten/kunnen lezen.