Vandaag (10 februari) komt het boek Als dromen fluisteren van Melissa Da Costa uit. Het vervolg op de roman Waar de zon de sneeuw raakt. Met dit boek is een geweldige Hebban leesclub geweest op het forum en de wens ontstond om ook het vervolg samen te gaan lezen. Nu is het zover, een lezers-leesclub is gestart.
Wat gaan we doen?
Allereerst beginnen we hier met het voorstellen. Vind je het leuk om een samenleesproject te doen? Plaats dan een reactie waarin je je voorstelt. Dan weten we wie er mee doen.
Het lezen
Daarna starten we met het lezen van het boek. Omdat die een lezers-leesclub is zijn er geen boeken om weg te geven, maar lezen we onze eigen exemplaren.
Tijdens het lezen (we rekenen ongeveer twee weken leestijd) mag je laten weten hoe het gaat met lezen, maar probeer spoilers te vermijden.
De leesclub
Net als bij een Hebban leesclub komen er na de leestijd een aantal vragen online. Ik zal ze plaatsen in aparte blogs, zodat elke vraag de ruimte krijgt. Heb jij een leuke vraag die je graag zou willen stellen? Laat het mij dan weten, dan verwerk ik die weer in de vragen. Zo wordt het echt een leuke lezers-leesclub.
Ik zit zelf midden in een verhuizing (niet heel handig), maar zal zoveel mogelijk tijd proberen vrij te maken voor deze leesclub.
Zet deze blog op 'volgen' zodat je notificaties krijgt en kom regelmatig langs (notificaties komen niet van alle updates). Mij persoonlijk volgen kan ook, dan zie je wanneer ik een nieuwe blog online zet (maar dan zie je ook andere blogs die ik plaats 😁).
Voor nu: Als je mee wilt doen, laat het weten en stel je voor. Iedereen is welkom.