We naderen 14 februari, een dag die in het teken van de liefde staat. En onze liefde is groot, heel groot!

Jaar na jaar vullen we er onze kasten mee. Van sommige willen we alles meteen weten.
Andere sparen we nog een beetje op. Voor later.

Maar soms is dat later nu: 2026.
En dan kan het knallen, dan willen we de liefde voor dat weer ontdekte boek van de daken schreeuwen! (Of toch op dit forum bekendmaken.)

Ik las er nog maar drie dit jaar. Boeken die ik wel al eens geaaid had, maar nog niet geliefkoosd. Ze zijn erg verschillend, maar kiezen kan ik niet.
Ik houd van alle drie. De 26 in ’26 LEUKerds mogen bij mij blijven, ik zal ze koesteren in mijn kast, afdeling ‘gelezen’.

Hoe zit het bij jullie? Had je goed gekozen toen je op het toppunt van verliefdheid een boek in jullie kast zette? Omarmen jullie de gelezen LUEKerds van 2026 liefdevol? Sluiten jullie ze in je hart?
Of werd jullie hart gebroken? Werd het niets? Wordt er plaats gemaakt voor nieuwe – wellicht toch – crushes?

Voor de rest is dit gewoon weer een babbelblad! Je kunt er alles op kwijt over 26 in ’26! Praat dus lekker verder, nu hier op het forum! We zouden het erg fijn vinden als jullie blijven meedoen en telkens mee verhuizen naar het volgende plekje.

Afbeelding van Gordon Johnson, Ylanite Koppens en Ruth Archer via Pixabay