Ik volg alle schaatswedstrijden , echt genieten !
Ondertussen in een boekje gedoken met een nodige portie Teenager-humor , De manier waarop de auteur het opschrijft en de droge Viewpoint van de hoofdpersoon. Het is in het Engels, maar dat kan ik prima lezen .Het boekje heet Deep end (Van Ali Hazelwood), meningen zijn er geloof ik over verdeeld. Maar daar merk ik nog niet veel van (ben ook pas bij bladzijde 50) Het schijnt te gaan over een duikster en een zwemkampioen die allebei dezelfde Kinky voorkeuren hebben ....ja inderdaad je denkt gelijk wil ik dit wel lezen , is dit niet weer zo`n 50 shades of grey ??? Maar zoals ik al zei ik ben pas bij bladzijde 50 , dus een mening mag ik nog niet vormen.
De griep is inmiddels wel over, maar het hoesten houdt aan. Moet straks boodschappen doen , dus zal luidt hoestend door de supermarkt lopen. had gisteren al bedacht om de boodschappen te laten bezorgen , maar de website crashde de hele tijd ...paar boodschappen erin, website crashed , boodschappenkarretje weer leeg....en dat een paar keer , dus dan maar zelf halen