Vlinder Die van Arundhati Roy is zeker ook een aanrader. Ze won er indertijd de Booker Prize mee. Omdat deze titel meestal wel genoemd wordt in overzichten van boeken uit Azië heb ik hem overgeslagen, maar dat is dus zeker niet omdat ik hem zou afraden. Nee, lees dat boek zeker!
Hoe zit dat nou precies met Water Moon vraag ik mij af. De schrijfster woont in Manilla maar het boek lijkt zich in Japan af te spelen? Is zij Filipijns?