Hoi iedereen, ik kreeg vanochtend ook het fijne nieuws dat ik mag deelnemen aan deze leesclub. Hoewel de cover me niet direct aansprak, deed het verhaal me dat des te meer. Dus ben wel heel benieuwd hoe het boek me zal bevallen… De schrijfster ken ik zelf ook nog niet, dus altijd fijn om op deze manier een nieuwe auteur te leren kennen.
Ik ben dus Stefanie, 38 jaar, mama van drie dochtertjes en wonende in Hansbeke. Het afgelopen jaar al een paar leesclubs meegedaan, maar nog niet met jou @Helma Koot .
De genres die ik lees gaan echt heel uitgebreid, maar het merendeel zijn toch thrillers en (psychologische of historische) romans.
Momenteel ben ik 'Mevrouw Shim is een huurmoordenaar' aan het lezen. Blijkt een Koreaanse bestseller te zijn en tot nu toe bevalt het me zeker.