Papa
De vader kiest ervoor te vluchten uit de moeilijke gezinssituatie en zoekt geborgenheid bij een andere vrouw. Door die keuze laat hij zijn kinderen echter achter met vragen en pijn. Zijn vertrek brengt een breuk teweeg in het gezin: Tora probeert zich aan te passen om de rust te bewaren, terwijl Vidar zwaarder wordt geraakt door de spanningen en ongewild in confrontaties met zijn moeder belandt. Zijn afwezigheid laat een duidelijke leegte achter in het leven van zijn kinderen.
Tora
Tora probeert vooral conflicten te vermijden. Ze zoekt haar toevlucht in luide muziek en volgt de verwachtingen van haar moeder, zoals gewoon in de auto gaan zitten wanneer dat van haar gevraagd wordt. Voor haar lijkt rust belangrijker dan verzet. In dat streven naar kalmte laat ze haar broertje op dat moment echter alleen achter, wat haar rol in het verhaal minder sympathiek maakt.
Mama
De moeder komt niet over als een warme, zorgzame figuur voor haar kinderen. Haar gedrag is vaak hard en afstandelijk, en ze lijkt haar verdriet en frustraties te verdrinken in alcohol. Tegelijk roept ze ook vragen op: wat heeft haar zo ongelukkig gemaakt dat ze zo reageert? Achter haar scherpe houding lijkt een diepere pijn en teleurstelling te schuilen.
Melberg
Melberg voelt als een man met twee gezichten. Aan de buitenkant lijkt hij een bepaalde rol te spelen, maar daarachter schuilt een andere kant die moeilijk te doorgronden is. Die dubbelheid maakt hem voor mij geen personage om echt sympathie voor te voelen.
Caroline
Caroline is een vriendin van Vidar, maar hun band blijft eerder op afstand. Ze staat aan zijn zijde, maar dringt niet echt diep door tot zijn innerlijke wereld. Daardoor blijft haar rol eerder die van een aanwezige, maar niet allesbepalende steun.
Bonusvraag : Ik zou graag eens mijn "goesting" zeggen aan de moeder. De scene met de kapotgesmeten pot geld, zijn verdwalen, … blijf ik maar herinneren.