De nominaties voor de Literaire Parel 2026 zijn bekend. De Literaire Parel is de Nederlandse boekenprijs voor zelfpublicerende auteurs en niet traditionele uitgevers. De prijs bewijst dat er ieder jaar parels van boeken verschijnen. Verhalen met diepgang, een pakkende schrijfstijl en een aantrekkelijke afwerking. Na een eerste selectie van 350 boeken zijn 106 titels op de longlist terecht gekomen. Zo ook mijn boek ‘Onderzoekend leven, van stressvol leven naar simpelweg zijn'. Uiteraard ben ik daar heel blij mee.
Mijn naam is Peggy van Stralen en ik ben coach/counselor/trainer en werkzaam in ‘Het Koetshuis’ in Nuenen. In mijn boek ‘Onderzoekend leven’ neem ik de lezer mee van leven in dualiteit naar non-dualiteit. Van leven vanuit piekeren naar mogen zijn wie je bent. Met als basis: Waarom zou je hard aan jezelf moeten werken om jezelf te (kunnen) zijn? Het boek is april 2025 verschenen en dingt nu mee naar de publieksprijs voor het populairste boek en de beste cover.
Er kan de gehele maand maart gestemd worden.
Dat kan via de site van de literaire parel: [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_DbnmiLkAGIXxJLwT8mIKK9_t_OXt-QIGGGgYz-ELJ0rhcA/viewform]
Stem je mee?