Vraag 2. Andere personages
Naast Margot zijn er genoeg andere personages in het boek. Je leert ze kennen via Margot.
Zijn de overige personages voldoende uitgewerkt?
De personages in het boek worden voldoende beschreven, ik heb mij in ieder geval een goed beeld kunnen vormen van Margo, Curtis en Jack en ook van veel andere personen in het boek. Dat komt ook door de schrijfstijl van Marisa Kashino, in het boek is Margo als voormalig journaliste iemand die heel veel vragen stelt en daardoor leer je de personages ook beter kennen.
Was er een favoriet, wie sprak je minder aan.
Favoriet in dit boek is voor mij Margo, alhoewel ze in de laatste hoofdstukken wel erg extreem te werk gaat en het verhaal en dus ook de persoon Margo minder geloofwaardig overkomt. Eigenlijk zitten de twee eigenschappen, favoriet en minder favoriet, in een en dezelfde persoon voor mij.
Had je van een (of meer) van hen meer willen weten? Zo ja wat? Of anders: waarom niet?
Van Ian had ik wel meer willen weten en dan vanuit zijn optiek, wat gaat er in hem om, waarom is hij zo fel tegen het plan van Margo om het huis te bemachtigen? Het wordt in het boek wel duidelijk dat hij andere plannen heeft, maar het zou leuk zijn als er een hoofdstuk was geschreven met Ian als verteller.