Leonietje Hoi, Kan iemand me vertellen hoe ik mijn emailadres kan wijzigen op hebban.nl? In de app staat dat het op de website moet maar eenmaal ingelogd kan ik het nergens vinden. Op het forum is het me wel gelukt
Marieke Scheers Als op je profielfoto klikt op de Hebban site, kan je kiezen voor profiel Als je daarop klikt kan je kiezen voor accountgegevens. Daar zou je je email adres moeten kunnen wijzigen
Leonietje Hoi, Dank voor je snelle antwoord! Ik heb dat alleen niet. Als ik op profiel klik blijf ik in dit men
Greet Braem Leonietje Klik een keer op dat rode vinkje naast het woord 'profiel' en selecteer bv. notificaties. Daarna weer profiel selecteren, en je zult daarna wel alles te zien krijgen.
Marieke Scheers Leonietje Ik zie dat je de website opent op je telefoon. Ik heb het daar geprobeerd en het lijkt erop dat het wijzigen van het emailadres daar niet gaat. Op de computer moet het zeker lukken.
Leonietje Dank! Dat werkte…alleen het emailadres is geblokkeerd om aan te passen. Ik dacht misschien ligt het eraan dat ik het op mijn telefoon wil doen maar op mijn laptop heb ik hetzelfde
Marieke Scheers Leonietje Haha, het zit je niet mee. rechtsonder op het scherm (laptop) zie je een 'vraag' button. Daar kan je contact opnemen met Hebban.