Ik kocht Een haas in huis, Omdat ik je zie van Eva Posthuma-de Boer en Twee prinsen van Splinter. En ik heb het eerste en derde deel van The Poppy war gekocht want ik had alleen deel twee staan. Ik kocht ook het essay van Doortje Smithuijsen.
Het Boekenweekgeschenk ben ik gisteren in begonnen. Dat lees je makkelijk in een zucht uit denk ik maar ik begon iets te laat gisteravond. De rest van mijn buit moet nog even wachten.
Ik lees nu Aline van Heleen Debruyne van de Libris literatuurprijs longlist en die bevalt goed. Het gaat eigenlijk niet echt ergens over, "gewoon" over een vrouw, een jonge moeder die zich gevangen voelt in haar moederschap, haar relatie, haar woonomgeving. Maar ik geniet er wel van en ik ben benieuwd waar het naartoe gaat.
Ook begonnen in Woeste kust van Charlotte McConaghy waar ik benieuwd naar ben. De vlucht viel me tegen, hopelijk bevalt deze beter.
Voor de GV100 ben ik Narnia aan het lezen, nu in het derde deel. Om de een of andere reden pakt het me niet echt maar het is wel oké.