7.a Zijn de verwachtingen die je had voordat je het boek ging lezen uitgekomen?
Mijn verwachtingen even teruggezocht…Tijdens de meet & greet afgelopen oktober heeft ze verteld over dit boek en toen wist ik meteen dat lijkt me een bijzonder verhaal.
Het was zeker een bijzonder verhaal, want Alex maakt iets speciaal voor Jesse, geen spel, geen programma maar een soort film…het vervullen van de wens was zeker bijzonder. Maar er miste wat diepgang, aan de andere kant, op deze manier wel heel makkelijk leesbaar voor een bredere doelgroep denk ik…
7.b Ik heb mijn best gedaan om interessante vragen te bedenken, maar ik kan me voorstellen dat je misschien zelf een vraag hebt waarover je heel graag met je medeleesclublezers van gedachten wil wisselen. Welke brandende vraag wil jij tot slot nog aan de medelezers stellen?
Geen brandende vraag maar ik heb een cadeau😉
Ik heb een gesigneerd exemplaar (het boek vond ik in een minibieb en er staat iets achterin geschreven, een soort notitie van iemand, het is dus een gebruikt boek!) van het boek De drie zussen van Auschwitz. Ik had dat boek bij de meet & greet die ik met Heather had bij me, en heb dat toen laten signeren door haar. Dat boek wil ik graag verloten onder de mede leesclublezers. Dus als je interesse hebt laat het hieronder weten dan loot ik tussen de liefhebbers. Portkosten neem ik voor mijn rekening, ik verstuur enkel binnen Nederland en ik verstuur met DHL.
De drie zussen van Auschwitz | Hebban.nl