*Tau*
Zo ben ik bijvoorbeeld enkele maanden geleden verhuisd naar Nederland.
Laten we hopen dat je daar een bijzonder goeie reden voor hebt, Tau. Dat soort stoutmoedige ondernemingen vergen het uiterste van een mens. Nederlanders kunnen je zwaar op de maag liggen als je ze niet op de correcte manier weet te benaderen. Ik heb het nagevraagd in de kringen waarin ik me doorgaans beweeg en niemand, werkelijk niemand verhuist naar Nederland puur voor de lol. Geloof me, na het Groothertogdom Luxemburg en de laars van Italië is dit de derde bestemming waar geen weldenkend mens naartoe wil, tenzij je op de loop bent voor de belastingen of Interpol.
Of ik zelf nog ga bloggen in de toekomst, dat weet ik nog niet.
Het zou zonde zijn als je dat niet deed. Kijk, als ik nu wél nog iets van jouw hand zou mogen lezen in de toekomst, dan zou het zomaar kunnen dat ik van mijn kant ook nog wel eens de hand aan de pen zou slaan hier op Hebban. Zie je, ik ben de afgelopen jaren jaren een beetje lui geweest, dat wil ik ruiterlijk toegeven, en ik heb de komende maanden nog een paar harde noten te kraken (nee, niet met Gina, dat is een verbond voor de eeuwigheid), maar als wat gezonde chantage je aan het schrijven zou krijgen hier, tja, dan zou ik misschien wel in de verleiding kunnen worden gebracht om vroeg of laat zelf nog eens wat te posten.