Ik ben in heel veel dingen tegelijk bezig en verwacht morgen weer wat nieuwe boeken op te pakken.
Nu eerst Dolores Dolly Poppedijn van Thomas Olde Heuvelt, een uitgave ter gelegenheid van de Spannende boeken weken. Heel herkenbaar Olde Heuvelt, prima tussendoortje.
En Mijn vader is een vliegtuig van Antoinette Beumer, een van de winnaars van de Hebban debuutprijs. Ik vind 'm mooi, geloofwaardig met een randje.
Very bad kings van Jane S. Wonda. Wat een vreselijk vrouwonvriendelijk boek. Het is veel te verteren en ik heb al vaak overwogen het het raam uit te smijten, maar ik wil toch vast kunnen stellen of het nog beter wordt. Die moet dus snel uit.
Dan nog Nulpunt van Day Lernout, een thrillerdebuut en de auteur vroeg me of ik 'm wil lezen en een recensie wil schrijven. Eigenlijk ga ik nooit op dergelijke verzoeken in, maar mijn nieuwsgierigheid won het deze keer 😄. So far, so good in ieder geval.
Voor de HRC checklist ging ik op zoek naar een boek met een paraplu op de cover. Dat was nog niet makkelijk maar op mijn ereader staat Op het eerste gezicht van Danielle Steel en ik besloot om haar nog een kans te geven. Moet ik niet meer doen 🙈. Ik ga 'm wel uitlezen, een beetje diagonaal, dat wel 😄.
Met Merel lees ik vanavond Mzzl-meiden verliefd uit en dan gaan we morgen beginnen aan Nog 27 dagen leven van Maren Stoffels waarmee ik de GV100 compleet maak (ik verwacht Oerbloed snel op te pakken en eerder uit te lezen).
Komende week pak ik Twee prinsen van Splinter Chabot op. Benieuwd of dit in de buurt komt van Confettiregen of Als de hemel genoeg ruimte heeft