Marvin O. Jij lijkt er een echte sport van te maken om helemaal bovenaan te willen staan ๐
Wat Gruber betreft, bij een volgende gelegenheid zal ik je vragen of je de vervolgdelen dan eindelijk in huis gehaald hebt. Aansporingen om de boeken dan ook effectief op korte termijn te lezen, heb jij gelukkig niet nodig.
Marvin O. Fijn dat je nog wat reclame maakt overigens. De winnaar volgt trouwens morgen al normaal gezien. Hopelijk word je daar ook blij van ;-)
Graag gedaan! Maar dat wil wel zeggen dat we dan volgend jaar een nieuwe editie verwachten, opnieuw met thrillers. Of had ik dat al eens gezegd? @Kitty, weet jij het nog? Marvin en Joke mogen in geen geval denken dat we Vlaamse romans gaan lezen.
Yep, ik heb gelezen dat de winnaarsblog morgen zou komen. Toen ik vanmorgen jouw blog zag, heb ik aan die van mij nog snel een zinnetje toegevoegd voor ik hem plaatste, maar ik heb pas later gelezen dat het vervolg al morgen zou komen. En wat dacht je? Natuurlijk word ik daar blij van ๐คฉ